Händer inte så mycket

Det händer inte så mycket här hemma just nu. Det är fullt upp med älgjakt och slakt av kor och grisar.
I morgon är det dags för jakt igen, sen är det åter till verkligheten och jobb och skola.

För ett tag sedan var denna lila sötnos här och hälsade på också.
Behöver jag säga att jag återigen blev lite sugen på att skaffa en egen?


Kanske inte är den bästa bilden, men det var det bästa ja gkunde göra med mobilen och en valp som inte riktigt var sugen på att sitta till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0