Hink

Efter en heldag med skoljobb framför datorn kanske jag borde göra något annat än att sitta och glo på skärmen. Men trots att jag börjar känna smärta i hela kroppen och är helt tom i huvudet av allt stirrande på datorn så sitter jag kvar. Kanske är man skadad på något sätt. Tog mig i alla fall tid att lägga in bilderna från älgjakten på datorn. Blev inte så många denna gång eftersom jag inte hade med mig kameran mer än en dag.

Här är i alla fall en av bilderna.


Försökte få till fler bilder men datorn har blivit så långsam att till och med måste vänta fler sekunder på att se bokstäverna jag skriver nu. Måste fixa denna dator snart, annars kommer den att gå sönder helt.

Kommentarer
Postat av: daria

sv : inget att tacka för :) är man söt så är man ;)

2010-10-22 @ 19:41:25
URL: http://dariasadowska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0