Påsk

Har varit så varmt och fint väder i påsk så dagarna har spenderats utomhus i solen.

Nu är dock ledigheten slut och det är dags för jobb i morgon igen. Till helgen blir det dessutom kattutställning med Rhianna, Printz och Enya så det blir inte så mycket ledigt på ett tag.



Adezzas lilla mage är inte så liten längre. Hon har gått upp 1,5 kg och jag börjar misstänka att det kanske är fler än 3 kattungar som jag först trodde. Men jag vet inte. Det återstår att se. Är en vecka kvar nu och vi längtar väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0