Lamm

Fick också till några bilder på lammen och fåren i går, men de var ännu svårare än grisarna.
Jag måste verkligen skaffa en ny kamera som faktiskt klarar av bilder i svagt ljus, det här börjar bli löjligt.
Att fokus ligger helt fel i bilderna får jag helt enkelt ta, för i ärlighetens namn kan jag vara glad att det gick att hitta någon fokus överhuvudtaget.

Ögonen på fåren ser ut som något taget från en zombie-film, helt döda.
Antar att det var blixten som gjorde det.


Det här är det lilla bagglammet, han är så söt. Är dock ganska osocial och tycker mest om att spana på människor på håll. Kanske är en bra egenskap när det gäller en bagge. Eftersom han antagligen kommer att få vara kvar ett tag så vill jag ju inte gärna han och hans stora horn ska vara allt för närgången.


Här är lilltjejen Asta. Hon är tillskillnad från sin bror mycket social och tycker om att gosa.
Hon kommer också att få stanna kvar hos oss.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Kollade runt på din blogg lite smått, och herregud vad söta djur du har! Dina katters ögon, söthetsfaktorn går i topp! <3



Super fin blogg! :)

Kram Agnes

2011-03-02 @ 09:35:33
URL: http://agneshedengard.blogg.se/
Postat av: clarabloggaR

I vilken butik handlar du mest kläder? :D

2011-03-02 @ 17:16:32
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
Postat av: belsas -

Vad söta! :D

2011-03-02 @ 17:50:48
URL: http://belsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0