Fence card...

Har fullt upp med jobb just nu, men det är väl kanske en trevlig omväxling för min del.
Är roligt att ha något vettigt att göra på dagarna.

Har hunnit med att ändra bloggdesignen lite också. Blev väl ganska lik den gamla, men jag orkade inte komma på något nytt. Ville bara ha lite förändring.

Har skapat ett kort i veckan i alla fall. Blev inte like mycket pysslat som tidigare veckor, men man måste ju göra annat också.


--------------------------------
I made a new card for this week. Made with the Woodland Growth PreCut Stamp Set from Heartfelt Crations. I didn't own the Fence-stamp so I had to use the die-cut without it. But I think it turned out pretty ok anyway. I colored in the images with my Distress Inks. Next time I might try my new Copic markers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0