Hönapöna



Hönsen börjar längta efter att få komma ut igen. De tycker inte om att vara instängda i hönshuset. Å andra sidan tycker de ännu mindre om att vara ute i snön så de har ju inte så mycket val än att stanna inne. Dock är halmen ordentligt slut nu och det är mer eller mindre omöjligt att få tag på ny. Jag behöver verkligen ny nu. Hönshuset ser inte kul ut, det behövs fyllas på med massor av halm. Jag har beställt en bal hos en bonde jag köpte Klövsjöbagge hos för ett tag sedan, men det är problem med transporten. Hoppas verkligen det ordnar sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0