hello

Det börjar bli väldigt mycket kort här i bloggen känner jag, men det är inte så mycket jag kan göra åt tyvärr.
De Design Team jag jobbar för vill ju att jag visar upp korten här så jag måste ju göra det. Det är väl kanske också så att anledningen till att det blir övervägande kortinlägg är att jag är för klen på att lägga in annat.

Jag ska se till att få till några kort på de nyklippta fåren också, men det regnar såklart idag. Blä!

Här är två kort jag gjorde för Queen Kat Designs för ett tag sedan.

---------------

Here are two cards I made för Queen Kat Designs. Be sure to visit their website for lots of great stamps.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0