just a note...

... to say HELLO



Ett litet kort jag gjorde mitt i allt annat jobb jag har att göra.

Väntar på lamm varje dag nu, men det verkar inte komma några. Ena tackan är så otroligt tjock så man tror nästan att hon ska spricka snart. Blir väl två eller tre lamm där om allt går bra.

Grisarna har det bra. Det är 9 kultingar kvar totalt nu, det har tyvärr varit en del som inte klarat sig. Ska ta bilder på dem i morgon hade jag tänkt. De är jättesöta. =)

------------------------------------------

This i a card I made a few days back. It is a very simple card using just one piece of cardstock and a small piece of patterned paper and a stamp. I distressed the edges of the cardstock heavily to make it another color. I made the whole card in a different way at first with lots of embellishments, but then I didn't like it and just made it this way instead. I think the stamp is from American Crafts and the patterned paper might be Basic Grey but I am not sure. I just found it in my scraps stash. =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, vi måste ju komma och se kultingarna snart!!

2012-03-22 @ 10:39:03
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0