Babies

Kattungarna har fått namn och heter nu Hondo och Hanbal. 
De är 13 dagar gamla och väger nästan 400g, de går upp så otroligt snabbt.
De har nyss öppnat ögonen och är så stora och fina.

Färgerna har börjat komma med och mer och som jag trodde så är Hondo är tabby. Han är antagligen choklad mitted också, men färgen är lite svår ännu. Den är väldigt ljus och jag tycker att den är för ljus för att vara blå och för varm för att vara lila, men det återstår att se. Jag tycker mig känna igen färgen från förra kullen som var choklad i alla fall. Så Hanbal är antagligen RAG b 04 21.
 
Hanbal är inte tabby det syns tydligt och han är också antagligen choklad men han har fått lite färg på trampdynorna så han är nog colourpoint och är alltså antagligen RAG b.
 
Även om det är lättare sagt än gjort att fota dem så kommer här är en bild på de två små i alla fall.
Hanbal är till vänster och Hondo till höger.
 
----------------------------
My kittens are now 2 weeks old and they are growing like crazy. Guess they are getting a lot of food.
They are named Hondo and Hanbal. I believe Hondo is chocolate mitted lynx and Hanbal is chocolate colorpoint, but I can't say I am 100% certain yet.
 
Here is a photo I took of them today
Hanbal on the left and Hondo is to the right.
 


Kommentarer
Postat av: aliengirl- artist & actor

Näe gud vad gulliga! :D
Vad är kattungarna för raser?

Svar: Ja visst är de söta :)De är av rasen Ragdoll
Erika

2012-09-15 @ 14:58:24
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0