Blåsigt

Idag har jag nästan blåst bort här hemma. Det har stormat så att jag nästan trodde att taket skulle flyga av ett tag.
Lite tråkigt faktiskt med tanke på att det faktiskt var riktigt varmt ute. Hade varit trevligt att kunna ta en tur med hunden eller så. Får hoppas på mindre blåst i morgon istället.

Har dessutom ont i benen efter gårdagens skidåkning i Bydalen. Det var kul, men jobbigt. Har inte åkt skidor på bra många år.

Fotade lite frostiga fönster här om dagen också. Här ser ni resultaten:



Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh vad vackert med iskristaller på fönster :D

Det låter trevligt med ditt hus.



Kram!

2010-03-16 @ 20:24:59
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0