Bruno

Nu har jag precis kommit in efter ytterligare en liten sparktur med Bruno. Tyvärr verkar jag bli tröttare än hunden trots att det mest bara är nedför. Tänkte ta en jättebacke uppför så att hunden skulle få jobba lite, men de har tyvärr grusat vägen så mycket att det var omöjligt att ta sig fram med sparken. Så det fick bli samma korta tur som förra gången. Jag borde egentligen åka längre, mycket längre. Men jag är så lat. Varför är jag så lat?

Hoppas Bruno är lite tröttare än i går i alla fall. Verkar dock som om han gick och lade sig och siv nu när vi kom in i alla fall. Det är ju ett gott tecken. Dock borde jag väl hålla igång honom ända till klockan 21.00 ikväll då jag vill lägga mig i sängen och slippa springa ut och in med en trotsig valp. Men men, det får bli en annan dag.  Kanske hinner jag med en liten tur till lite senare om det inte blir för mörk för fort.

Här kommer sista bilden jag fick på Enya igår i alla fall:


Lilla Adezza har äntligen fattat det där med att dricka vatten själv nu, det tog ett tag men nu så. Är skönt att hon kan själv nu så att jag slipper mata henne med vatten. Det går så bra med henne och det är så roligt att se hur tuff hon börjar bli. Klättar i ena lampan har hon börjat göra också. Galning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0