Kattbilderna

Jag fick till två bilder på katterna igår som ändå funkade rätt ok trots det soliga vädret.
Det blev sötnosen Enya som fastnade på bild denna gång:



Bråkstaken Bruno (hunden) har kommit in i tonåren och börjar bli rastlös och bråkig. Tror det är dags att börja tröna honom ordentligt och trötta ut honom nu. Tog en tur i solen med sparken och hunden och ska nog göra om det lite senare också så att han förhoppnigsvis sover lite i natt. Det är jobbigt med hundar har jag märkt. Man inser ju varför man är en kattmänniska och inte en hundmänniska sådana här gången. Känns ju dock bra att veta att även Bruno kommer att växa upp och sluta vara en bråkig tonåring =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

så fin :)



sv: Tack så jättemycket =) mm ska bli så skönt med vår och sommar. Okej a de raserna känner jag igen lite, men blir nog att pröva någon av de som har hår iaf. Är ju bara lite allergisk så kan hoppas att det funkar.



Ha en fin kväll

Kram

2010-03-02 @ 17:34:39
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0