Händelselöst

De har ju ganska uppenbart inte hänt så mycket här i bloggen på senaste. Beror mest på att det inte har hänt så mycket. Är till skogs och "tar hand" om en sjukling. Det blir mest vila, se på TV, hämta in ved och städa. Ingen fotografering direkt heller, men det kanske blir. Och eftersom detta först och främst är en fotoblogg så orkar jag inte sitta och skriva en massa meningslösa saker som jag gör under dagarna, det känns inte riktigt som om någon är direkt intresserad av att läsa om sådant i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag håller verkligen tummarna för att du ska hitta ett jobb så du får in lite pengar och får lite ro att tänka på andra saker, som foto mm. Du har det tungt nu.



Styrkekramar! //Sonja

2009-12-14 @ 00:29:47
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0