Inget Ikea

Det blev inget Ikea för oss. Bilen gick inte igång alls och står på någon typ av laddning nu. Det blev en sväng på stan i stället, inte för att något alls blev handlat men ändå. Har inte ett endaste öre i alla fall så det spelar ju ingen roll. Jag kan inte köpa något. Ser mörkt ut inför julen då jag inte kommer ha någon som helst möjlighet att köpa en endaste liten julklapp. Tråkigt..
Kanske får göra så som när man var liten, måla teckningar och ge bort. haha
Typ nått sånt här kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0