Kameralös

Smart som man är har jag glömt både laddare till kameran och sladden från kameran till datorn. Så nu är man i stort sett kameralös. Inga batterier kvar och inte heller kan jag lägga in bilderna som redan fanns i kameran. Har någon söt bild på nya vovven i mobilen, men inte heller den sladden kan jag hitta så det blir till att vänta på bilder på sötnosen Bruno.

Hoppas alla hade en trevlig jul och att ni får en fortsatt mysig julledighet (för er som nu är lediga)
Snart är det ju i alla fall nyår och jag hoppas på att nästa år blir lika gott som detta har varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0