Möte

Då har vi varit på möte och det gick nog ganska bra. Det mesta fattade jag inte eftersom min chef insisterade på att de skulle prata Afrikaans... Menmen... Vi ska till farmen och börja filma i morgon och det finns mycket planer på gång och det känns bra. De kommer att göra iordning ett rum så att jag kan vara på farmen och filma och fota osv... Hoppas det kommer att funka bra. Det finns dock vissa saker som gör att jag inte riktigt vill tillbaka till farmen också, men fördelarna överväger faktiskt och det kommer att bli bra.

Ikväll ska jag ut, ska bli kul att komma bort härifrån lite faktiskt. Har hyrt ett rum inne i stan så att jag inte ska behöva bekymra mig över hur jag ska ta mig tillbaka hit osv. Blir upphämtad i morgon för att åka till farmen.



Nån som ser vad detta är?

Kommentarer
Postat av: Broder Pierre

Ser ut som en Flygande magisk häst i en blå neon vatten bubbla:D! Hahaha

2009-02-04 @ 13:27:24
Postat av: Amanda

jag vet ju vad det är =)

2009-02-04 @ 13:54:10
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Pierre

Amanda! Vad är det då!?????!

2009-02-04 @ 16:40:21
Postat av: Amanda

Men jag vill ju inte förstöra det roliga:)

2009-02-04 @ 18:01:01
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0