Grottmänniskor, drinkar och huvudvärk

Igår var det lodgekväll igen så alla i personalen och alla volontärerna åker upp till lodgen och äter gott och dricker för mycket och har trevligt ända till "sena kvällen" (vilket här är samma sak som runt 22.00)
Vi hade grottmänniska tema och alla klädda ut sig så gott de kunde. Jag fixade håret på en del av tjejerna och jag måste säga att jag var rätt bra på det där med snygga grottmänniskoinspirerade frisyrer. haha.
Några tyckte att jag såg väldigt glamorös ut, men jag höll inte riktigt med. Söndertrasade och leriga kläder, en jättefrisyr, högklackat och en aning för mycket smink liknade med en grotthora om jag ska vara ärlig, men det var kul ändå.

Kvällen avslutades med ett slagsmål mellan mitt stackars huvud och en stenplatta. Högklackade skor, den mörkaste av nätter, lite alkohol och en gång av ojämna stenplattor går inte riktigt hand i hand. Slutade med att jag fastnade med klacken mellan två stenar och ramlade omkull, mycket underhållande om jag får säga det själv. En av pojkarna tyckte att det var en mycket bra ide att lyfta upp mig och bära mig därifrån, men hela kalaset slutade med att han också ramlade och samtidigt tappade mig med huvudet först rätt ner på stengången. Huvdet fick sig en bra smäll och huvudvärk och en golfbollsstor bula gör sig påmind idag. Men det är sånt som händer. Det var en mycket trevlig kväll faktiskt, tror det är första gången på länge som jag faktiskt gillat de där himla festkvällarna...

Några inte så vackra bilder från kvällen i ära


Jag tror förresten att detta kan vara den första bild av mig själv som jag laddat upp


Hela glada gänget innan vi for

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka blåa ögon du har! Skitsöt! :D

2009-06-06 @ 11:53:52
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: haha lol ikis, jag tycker att de är huuur snygga som helst!:)

2009-06-13 @ 18:51:16
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Sjukt snygg din header var :O

2009-06-14 @ 19:02:36
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0