arg som ett bi

Jag är så arg just nu. Arg på mig själv. På att jag är klantig och gjorde ett misstag. Fick se de färdiga visitkorten idag och jag är inte nöjd. Texten är så liten att man måste vara stålmannen för att kunna läsa skiten. Jag blir så arg, varför är jag så klantig? Det såg bra ut på datorn, men jag borde ha lärt mig vid det här laget att man inte kan lita på det. Jag skulle ha skrivit ut ett test och tittat hur det såg ut. Jag skulle ha insett att texten var för liten. Blir så arg... ahhh...
Det var som ingen som klagade så, men jag förstår ju att de också inser att texten är för liten.

Livet rullar på som vanligt här och jag trivs ibland, ibland inte. Jag vet inte riktigt om jag vill stanna längre. Jag vet ingenting.
På ett sätt är det jättebra här och jag vill aldrig mera åka hem, men samtidigt vill jag ha allt som finns hemma. Jag tror en del av det beror på att jag fortfarande bor med volontärerna. Detta gör ju att jag blir ensam mest hela tiden. Volontärerna kommer och går och jag måste hela tiden lära känna nya människor, vilket är lite jobbigt. Hade varit skönt att få bo ihop med resten av personalen så att jag inte behöver hamna någonstans i mitten. Får se hur det här slutar.

Ytterligare en födelsedag har passerat och ett nummer högre i ålder. Även om festligheterna som vi hade på min födelsedag här på farmen inte hade något med mig att göra så kändes det kul att ha lite skoj i alla fall... Det spelades paintball och dart och sen dracks det vid elden och sen sov jag. Paintball var skoj.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0