Snart helg

Ska bli så skönt med helg igen. Kan tyckas att jag borde ha helg varenda dag eftersom jag inte gör någonting mer än söker jobb och städar/går ut med hunden på dagarna, men faktum är att helgerna är det man ser fram emot. Helgen innebär att komma bort från stan, ut på landet och bara njuta. Jag är nog inte någon stadsmänniska, jag tycker inte om en massa folk och bilar och ljud. Jag vill vara på landet omgiven av tystnad och djur och natur.
I morgon eftermiddag åker jag igen, ska bli så skönt. Synd bara att helgerna går så fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0