Kycklingar

Man kan ju undra hur det kommer att gå för det här gänget med kycklingar som jag har hemma nu. Flera av dem är lite vingliga på benen och ser lite ut som Bambi på hal is. Frågan är om de kommer klara sig. Hade varit intressant att veta vad det vars om gjorde att så få ägg kläcktes och varför flera av kycklingarna blev lite konstiga. I helgen ska vi kläcka resterande ägg och se hur det ser ut. Förhoppningsvis är de tomma, då är det ju i alla fall inte mitt fel att de inte kläcktes. Om det är döda kycklingar däri så måste jag nog komma på vad det är som gjorde det eftersom jag snart ska stoppa in fler ägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0