Datorhaveri

Har haft lite bekymmer med datorerna. Därav den långa frånvaron.

Båda mia datorer valde att sluta fungera ungefär samtidigt. Den stationära är den enda som går att använda överhuvudtaget, men det går så långsamt. Att räkna med att kunna redigera och publicera bilder verkar omöjligt flr tillfället.

Bärbara ska lämnas in på service och förhoppningsvis kan de åtminstone rädda det som är på den, även om jag gärna ser att de får den att fungera igen.

Riktigt jobbigt med datorer som inte fungerar.

Äggkläckaren är i alla fall på plats nu, men äggen är ännu inte här. Väntar en sädning med ägg i morgon och sen hoppas jag på att hinna få resten innan vecakn är slut. Sen blir det dags för kläckning. Håll tummarna att det blir en hel hög med kycklingar om ca 23 dagar nu då...

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad spännande med äggkläckningsmaskin! Hoppas att det kommer många ulliga o gulliga kycklingar;) Kram på er

2010-05-03 @ 18:34:27
URL: http://skruttungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0