Grisar och kor

Igår släppte vi ut kossor på grönebte, de blev glada. Grisarna fick flytta från ladugården till hagen vi byggt åt dem i skogen. Jag tror de blev ganska glada de med. Lite bekymmer att få iväg dem hade vi dock. Först vägrade de gå in i transporten så vi fick kämpa på bra för att få in dem. Sen ville de inte gå ur transporten när de skulle in i hagen. Men det gick bra tillslut i alla fall.

Bilder på kossorna kommer senare idag

Bärbara datorn går inte att laga, så jag skruvade ut hårddiskarna och köpte någon plåtlåda för att kunna göra om hårddisken till en extern USB-variant. Det fungerade så filerna är åtminstone räddade. Dock krånglar den stationära datorn så mycket att jag är rädd att allting kommer gå och skogen igen snart. Jag vet inte vad jag ska göra åt det. Blir så less på datorer ibland.


Kommentarer
Postat av: Kinga

tack så mkt:D

2010-05-23 @ 01:19:54
URL: http://oursketchbook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0